Klachten en verbeterpunten melden

We doen ons uiterste best om je goed en zorgvuldig te helpen. Toch kan het voorkomen dat we een fout maken of dat iets beter kan. Verbeterpunten en fouten willen we zo snel mogelijk oplossen en in de toekomst voorkomen. Heb je een klacht of een idee waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Laat het ons weten, dan doen we ons best om dit samen met jou op te lossen of verbeteren.

Klacht en/of verbeterpunt melden

Een melding of klacht kun je per mail sturen naar kwaliteitsbewaking@vrieling.nl of via het formulier onderaan deze pagina. Ook kun je jouw bericht per post versturen:

Vrieling Adviesgroep
T.a.v. de kantoorleiding
Postbus 444
7770 AK Hardenberg

Je ontvangt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 weken een terugkoppeling van ons. Uiteraard proberen wij samen met jou tot een oplossing te komen. Mocht dat niet tot jouw tevredenheid lukken, dan heb je de mogelijkheid jouw klacht voor te leggen aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid), waarbij ons kantoor is aangesloten. Informatie over het Klachteninstituut en hoe je een klacht kunt indienen vind je op de website www.kifid.nl.