Klachten en verbeterpunten melden

Wij doen ons uiterste best om u goed en zorgvuldig van dienst te zijn. Toch kunnen we niet uitsluiten dat we ergens een fout maken of dat het beter kan. Verbeterpunten en fouten willen we graag zo snel mogelijk herstellen én in de toekomst proberen te voorkomen. Heeft u een klacht of een punt waarop wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Geef dit dan aan ons door, dan gaan we ons best doen dit in overleg met u op te lossen of te verbeteren.

Klacht en/of verbeterpunt melden

Een melding of klacht kunt u per mail sturen naar kwaliteitsverbetering@vrieling.nl of via het formulier onderaan deze pagina. Ook kunt u uw bericht per post versturen:

Vrieling Adviesgroep
T.a.v. de kantoorleiding
Postbus 444
7770 AK Hardenberg

U ontvangt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 weken een terugkoppeling van ons. Uiteraard proberen wij samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dat niet tot uw tevredenheid lukken, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), waarbij ons kantoor is aangesloten. Informatie over het Klachteninstituut en hoe u een klacht kunt indienen vindt u op de website www.kifid.nl.